Μέντορες


Ο Αντώνης Ε. Γκορτζής γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε Οικονομικά και Νομικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Έκανε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Αγγλία, στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA), Μάρκετινγκ και Οικονομετρία. Παρακολούθησε ένα crash course MBA στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ.

  • 1978-1982 Εξειδικευμένο Μάρκετινγκ της UNILEVER στο Λονδίνο, για την Ευρώπη και την Ν. Αμερική.
  • Το 1986, Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΕΛΑΪΣ-UNILEVER ΤΟΜΕΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
  • Το 1998, Δημόσιες Υποθέσεις, Μέσων Ενημέρωσης και Διευθυντής Ερευνών για όλες τις UNILEVER
  • Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ
  • Το 2000, Πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA).
  • Το 2003, Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου των Επιμελητηρίων του Πειραιά.
  • Το 2005 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Επιμελητηρίων της Μεσογείου.
  • Το 2005 Πρόεδρος της εταιρείας συμβούλων επιχειρήσεων της ONETEAM.
  • Το 2005, Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων.
  • Το 2005, Πρόεδρος του EBEN.GR ( Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής).
  • Το 2007 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ACTION-AID.
  • Το 2008 Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου για το CR FOR CITIZENS
  • Το 2009 μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου επαγγελματικού προσανατολισμού.
  • Το 2011 Πρόεδρος του EBEN Ευρώπης
  • Το 2011 Αντιπρόεδρος του Π.Α.Ι.Δ.Ι.Α.  (πρότυπο σχολείο για αριστεία)
  • Το 2012 Πρόεδρος Ευρώπης της Επιχειρηματικής Ηθικής του Δικτύου
  • Το 2012 Πρόεδρος της Rubicon ΑΕ ψηφιακός χώρος μαζί με την εταιρεία ONETEAM εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων.
  • To 2014 Πρόεδρος του  Strategic Board  -Τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ο Τάκης Κιουσόπουλος εργάστηκε 42 χρόνια στη Διαφήμιση υποστηρίζοντας επικοινωνιακά δεκάδες σημαντικά brands και εταιρίες. Διετέλεσε CEO του Ομίλου Εταιριών Επικοινωνίας  ADEL SAATCHI & SAATCHI επί 28 χρόνια. Διηύθυνε εκατοντάδες προγράμματα ολοκληρωμένης επικοινωνίας. Ιδρυτικό Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ, ΕΙΜ-ΕΕΔΕ και της Ένωσης Ανωτάτων Στελεχών ΕπιχειρήσεωνΕΑΣΕ. Ήταν ένας από τους Ιδρυτές και Μέλος του πρώτου ΔΣ της μεταπτυχιακής Σχολής  ALBA Graduate BusinessSchool. Αντιπρόεδρος και Γενικός Γραμματέας ή Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιριών Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ, 1975-2002). Πρόεδρος των ERMIS AWARDS, των βραβείων EFFIE HELLAS, του Διεθνούς Συνεδρίου Διαφήμισης (1996). Το 2013 ανακηρύχθηκε από την ΕΔΕΕ Επίτημο Ισόβιο Μέλος. Είναι Ιδρυτικό Μέλος του Ινστιτούτου Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας (ΙΕΠΑΣ) και υπηρετεί σαν Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου συνεχώς από την ίδρυσή του.


Ο Λουκάς Πηλίτσης είναι ο εκτελεστικός επικεφαλής του Piraeus Venture Capital και Private Equity Group (VC-PE Group), και Chief Executive Officer  της Piraeus Equity Advisors,  υπεύθυνη εταιρεία για όλες τις Private Equity και Venture Capital δραστηριότητες του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς. Eίναι επίσης μέλος του Δ.Σ. Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ)- Junior Achievement Ελλάδος και μέλος της επιτροπής Καινοτομίας, Εκπαίδευσης και Επιχειρηματικότητας του Ελληνο-Αμερικανικού επιμελητηρίου, δύο οργανισμοί που προωθούν τη νέα επιχειρηματικότητα και καινοτομία στην Ελλάδα.

Ο Λουκάς Πηλίτσης εντάχθηκε στο δυναμικό της Τράπεζας Πειραιώς αρχές του Οκτωβρίου 2009. Προηγουμένως ήταν με τη State Street από το1995. Κατείχε υψηλόβαθμες θέσεις στην επενδυτική τραπεζική, venture capital και private equity, στρατηγικό σχεδιασμό και διαχείριση κινδύνου, σε Βοστόνη, ΗΠΑ και Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο. Ο πιο πρόσφατος ρόλος του στη State Street ήταν Pan European Chief Administrative Officer, Ευρωπαϊκό Εκτελεστικό Συμβούλιο. Σε αυτό τον ρόλο, ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη ευρωπαϊκής στρατηγικής, επίβλεψη  M & A και Private Equity, και συν-διοίκηση των Ευρωπαϊκών διοικητικών μονάδων.

Κατέχει πτυχίο της Νομικής Σχολής Αθηνών, LLM στο διεθνές χρηματοοικονομικό δίκαιο από τη Νομική σχολή του πανεπιστημίου της Βοστόνης και MSF από το κολέγιο της Βοστόνης, και είναι απόφοιτος του executive development προγράμματος από το Wharton School του πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, ΗΠΑ.


Ο Γιάννης Παπαδημητρίου σπούδασε οικονομικά και μάρκετινγκ στην Γερμανία. Μετά τον στρατό εργάσθηκε για τρεισήμισι περίπου χρόνια ως αναλυτής συστημάτων και πωλητής στην γερμανική εταιρεία NIXDORF COMPUTERS AE στην Αθήνα. Ακολούθως, κατόπιν εξετάσεων στο ΑΣΔΥ (το σημερινό ΑΣΕΠ), εισήλθε στον κλάδο των Γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) του τότε υπουργείου εμπορίου, τα οποία σήμερα είναι τμήμα του υπουργείου εξωτερικών. Αποστολή των Γραφείων ΟΕΥ είναι η εκπροσώπηση και προώθηση των ελληνικών οικονομικών και εμπορικών συμφερόντων στις χώρες του εξωτερικού.

Ο κ. Παπαδημητρίου υπηρέτησε ως στέλεχος στο Γραφείο ΟΕΥ στο Μπουένος Άϋρες και στην συνέχεια ως επί κεφαλής στα Γραφεία ΟΕΥ, στο Κουβέϊτ, στο Μόναχο Γερμανίας, στην Βαρσοβία Πολωνίας, στην Ουάσινγκτον και Νέα Υόρκη των ΗΠΑ και, τέλος,  στην Πράγα της Τσεχίας. Κατά την διάρκεια της θητείας του στο εξωτερικό ήρθε σε επαφή και γνώρισε μεγάλο αριθμό ελληνικών επιχειρήσεων και τις προσπάθειές τους για εξαγωγές, ενώ ταυτόχρονα είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει και να συλλέξει πλούσιες εμπειρίες αναφορικά με τις μεθόδους και τον τρόπο λειτουργίας των αγορών των χωρών όπου υπηρέτησε. Ιδιαίτερα αποκαλυπτικές ήταν οι εμπειρίες του από τις μεγάλες αγορές της Γερμανίας και των ΗΠΑ.

Στο Μόναχο και στην Νέα Υόρκη παρακολούθησε σωρεία σεμιναρίων και συνεδρίων σχετικά με τις εξαγωγές και το μάρκετινγκ. Πρόσφατα παρακολούθησε στον τομέα e-learning του Πανεπιστημίου Αθηνών το πρόγραμμα «Ανάπτυξη επιχειρηματικών δράσεων μέσω ιντερνέτ και social media”.


Ο Μίλτος Γκουζούρης σπούδασε  οικονομικά στην Αγγλία και διοίκηση επιχειρήσεων, στο πλαίσιο του ΜΒΑ του, στο πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης, όπου ειδικεύτηκε στην κοστολόγηση. Έχει προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πολλές ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες, καθώς και το Ελληνικό δημόσιο. Διοικεί την εταιρία Costwise, η οποία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες για τον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας κάθε είδους οργανισμών. Έχει διατελέσει μέντορας σε προγράμματα στην Ολλανδία και την Ελλάδα και έχει συμβάλλει στη δημιουργία και την ανάπτυξη του Orange Grove.


Η Ιφιγένεια Χριστοδουλίδου έχει σπουδάσει Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και έχει δύο μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών (MSc) από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (UCL) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία και στην Εργασιακή Ψυχολογία. Επίσης είναι πιστοποιημένη NLP Coach. Για πάνω από 15 χρόνια διετέλεσε HR Director και HR Executive Advisor σε πολυεθνικές εταιρίες και κυρίως Τράπεζες. Εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα διοίκησης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού, μέσω της εταιρίας συμβούλων επιχειρήσεων BPM S.A., στην οποία είναι partner. Με την ιδιότητά της ως εργασιακού ψυχολόγου λειτουργεί ως σύμβουλος με έμφαση στην εργασιακή επανένταξη ανέργων, τον επαγγελματικό προσανατολισμό νέων και τις εναλλακτικές μορφές εργασίας.


 

Ο Ζαχαρίας Πολυμενάκος σπούδασε οικονομικά και είναι κάτοχος ΜΒΑ (Χρηματοοικονομικά & Πληροφορική) από το NYU/Stern. Ειδικεύεται στον τομέα των Χρηματοοικονομικών και της Διοίκησης Επιχειρήσεων.  Έχει μεγάλη εμπειρία ως υψηλόβαθμο Τραπεζικό Στέλεχος στις ΗΠΑ και την Ελλάδα, καθώς και ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων, με έμφαση στον επιχειρησιακό σχεδιασμό, τη διοίκηση και τα χρηματοοικονομικά. Τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει απαιτητικά έργα, που περιλαμβάνουν διαδοχή ηγεσίας & διαχείριση αλλαγής, διεθνείς συμφωνίες/επενδύσεις και επιχειρηματικότητα. Ως υποστηρικτής της διαρκούς βελτίωσης, αναλαμβάνει εταιρικές εκπαιδεύσεις και βοηθά τους ανθρώπους να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους.


Η Βάσια Ατσάλη ίδρυσε και Διευθύνει τις δραστηριότητες της Flya Consulting από το 2010. Τα τελευταία χρόνια έχει συνεργαστεί με άτομα και εταιρίες σε τομείς όπως το Coaching, είτε με ιδιώτες με στόχο να πετύχουν αλλαγές στην ζωή τους ή την καριέρα τους, είτε με στελέχη επιχειρήσεων με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση των δεξιοτήτων τους και την διερεύνηση ευκαιριών ανάπτυξης, καθώς επίσης και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών βιωματικών εργαστήριων, πλήρως προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών της στην κατεύθυνση της ανάπτυξης των ανθρώπων και της επιχείρησης, όπως: Διαχείριση Άγχους και Χρόνου, Παρακίνηση, Δεξιότητες Παρουσιάσεων, Εμπορικές Δεξιότητες για Μηχανικούς, Επικοινωνία και Αποτελεσματικές Συναντήσεις, Βασικές Δεξιότητες Διοίκησης, Coaching Manager, Team Building κ.λπ. Παράλληλα, έχει παράσχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα Ανθρωπίνου Δυναμικού και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης με στόχο την μεγιστοποίηση του τζίρου και την αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης. Πριν την ίδρυση της Flya Consulting, σαν ελεύθερη επαγγελματίας εργαζόταν με άτομα σε ατομικές συνεδρίες ατομικής συμβουλευτικής και συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, καθώς και σε έργα μεγάλων οργανισμών και επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ψυχολογία και πιστοποιήθηκε στη Συστημική Συμβουλευτική και το Corporate Coaching. Τα πρώτα 15 χρόνια της καριέρας της εργάστηκε σαν στέλεχος σε πολλές επιχειρήσεις πληροφορικής που κάλυπταν περιοχές της Ελλάδας και του εξωτερικού. Άρχισε την καριέρα της σαν Μηχανικός Δικτύων Υπολογιστών, συνέχισε σαν Σύμβουλος και στο τέλος ήταν Διευθύντρια Πωλήσεων. Διαθέτει επίσης Πτυχίο πληροφορικής και Μεταπτυχιακό στη Δίκτυα Υπολογιστών.